Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

The Weight
by CAM MEEKINS

Send "The Weight" Ringtone to your Cell

lyrics to The Weight / Cam Meekins

Sometimes I wonder if I find you, find you in something
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
Oh no, oh no
Yeah

Yo
I wish we could go back to simple times when I would wonder
'Cause these are different times, I'm going in and out of comfort
I feel the winter coming, I'm just waiting for the summer
For now I'm blowing diesel in the whip, ain't talking hummer
Gorilla glue gettin' heavy on my eyes, I'm in that slumber
Feel like I'm flyin' closer to the sun, and now I'm sun-burnt
Tequila pouring, in and out of shows, I think I want her
We dipped off in the back, it was a rap, but I don't love her
Had dreams of buying porches, now I'm thinking bout "What color?"
'Cause even when they hate me, I'm just uppin' all my numbers
Just got the Coop from Westbrook, so shout out to the thunder
I lost a couple homies that I love, that was a bummer
They talkin' bout me, well I think I got next
So much in my mind, don't fuck around, this shit is complex
I ain't got the Source covers, I ain't got the Complex
I just need to make a couple videos and not stress
Got a couple bad hoes I wish I did not text
They ain't gettin' me closer to money, they just want sex
Got a little cash now, more I gotta protect it
They wanna be like me, they see the necklace
I was like: on my last dollars, just schemin' on them Em's
Asking Cas to stay on couches, I was cleanin' shit for rent
Now I'm thinking Calabasas for the real estate invest
On the phone with tax accountants, I ain't realize what I spent
Bad thing from Costa Rica, she been in and out my mind
Been on the grind since '08, and I'm thinkin' it's my time
I used to weigh my self down, but I finally found that pride
Just wanna give a shout out to the homies that supplied
I'm thinking 'bout the low points in my life, I almost died
When I was skippin' classes, breaking down, I almost cried
But then I leveled up 'cause of what I had inside
You gotta put that work in when that vision come alive

Sometimes I wonder if I find you, find you in something
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
Oh no, oh no
Yeah

Feel like the meaning of life is just doing what you love and just finding a way to make it work. Take out all those distractions and shit they want you to focus on. When really, you only really have a few things you need to execute on, just focus on that shit. Put your blinders on and just go, you know what I'm sayin'?

I'm just finna buy some diamonds 'cause I know that I can
It's more a statement to myself that showing off for the 'gram
Feel like the underdog, finally turning into the champ
I use to be the kid in high school smoking weed in the stands
Just keep the circle close, never tryin' to expand
'Cause they be actin' like they innocent with blood on they hands
Just keep your head up, 'cause the government be sunnin' you fam
I know you fed up, I won't let up, I'mma do what I can
Feel like I made mistakes, she wanna talk it out
But I'm just walking out, 'cause I don't know exactly which mistakes she talkin' bout
I think I gotta find myself before I'm lost
I know I gotta pay the price but I don't know the cost
It's hard to build relationships when I be off the sauce
So I'ma sober up and come back like the fuckin' boss
Yeah, authentic, this wine cellar isn't rented
Been sinnin', I'm repentin', I'm sendin' blesses to heaven

Sometimes I wonder if I find you, find you in something
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
The weight, I just can't feel it
Oh no, oh no
Yeah

(Yeah, yeah man. Just gotta keep going, keep flowing. My whole life, as Logic said, man: "I don't even know anything else", I ain't never had anything else, man. This is it. Yeah.)

When I say "Lamp"" ya'll say "City"!
Lamp, City
Lamp, City
When I say "Lamp", ya'll say "City"!
Lamp, City
Lamp, City


Send "The Weight" Ringtone to your Cell


1 / 15 / short-url: http://lyricsg.com/374459/255 / pop 0 / exp 17.6
Cam Meekins The Weight lyrics


You might also like ...

YouTube: Cam Meekins
Click below to play on page!
Loading...


More from Cam Meekins lyrics:
... More Cam Meekins lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
loved
 
lost
 
attracted
 
sad
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Cam Meekins ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Cam Meekins
- [wiki] Cam Meekins The Weight
- Pictures: Cam Meekins
- YouTube: The Weight
- last.fm: The Weight
- Rhapsody: The Weight


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does The Weight mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously
-Flowers On The Wall by The Statler Brothers
-What A Wonderful World by Louis Armstrong

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.