Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

One Call
by GUNNA

Send "One Call" Ringtone to your Cell

lyrics to One Call / Gunna

Makers
Run that back, Turbo
Hey, hey, hey, hey, hey, hey

Designer head to toe (Head to toe)
I sip to the head and float (Head and float)
I already bagged the pole (Bagged the pole)
You niggas too scared to go (Scared to go)
Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey
I clean it like hands and soap (Hands and soap)
Get a mink, let it drag on the floor (Drag on the floor)
It's a nine in the bag that I tote (Bag that I tote)
Workin' hard, we ain't havin' no hope (Havin' no hope)

Bitch, I'm the man (Bitch, I'm the man)
Did it with no advance (With no advance)
Gave my nigga a chance (Nigga a chance)
Tryna see what he gon' do (What he gon' do)
He done ran up them bands (Ran up them bands)
I done got me some bands too (Bands too)
I could drip on the 'Gram too (Drip on the 'Gram too)
Said my hood like the damn zoo (Damn zoo)
I can't decide, which foreign car I'ma ride, mmh
That Phantom Rolls body is wide (Wide)
I made the boy bleed like the wives, mmh
I put some more rocks in the watch (Rocks)
Middle finger to the cops, mmh
Against the world like 2Pac (Pac)
Say the wrong word, get you shot (Shot)
The ho'll love you when you hot (Hot)
Thank God, He gave me a shot (Oh)
The same ones that thought I was shy (Shy)
I took off and went straight to the top (Oh-oh)
You can't feel me, a nigga too high (High)
You need to stop livin' a lie (Lie)
You know we keep sticks like the Chi' (Chi')
I knew I'd be rich 'fore I die (Die)
They won't respect you 'til you try

Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey
Designer head to toe (Head to toe)
I sip to the head and float (Head and float)
I already bagged the pole (Bagged the pole)
You niggas too scared to go (Scared to go)
Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey
I clean it like hands and soap (Hands and soap)
Get a mink, let it drag on the floor (Drag on the floor)
It's a nine in the bag that I tote (Bag that I tote)
Workin' hard, we ain't havin' no hope (Hard)

I got luck like a charm (Charm)
Fifty racks on her arm (Racks)
My tsunami a storm (Tsunami a storm)
I stay fly, I was airborne (Airborne)
Fuck these hoes like it's porn (Porn)
I get higher than Osborne (Osborne)
I like captions for tourin' (Tourin')
Gettin' money is so important (Important)
Niggas thought I was done (Done)
Oh, I can go on and on (On and on)
My car is a foreign (Car is a foreign)
I crank up and start soarin' (Yeah)
My heart is torn (Heart is torn)
Shoot a movie like Barry Gordon (Gordon)
A star was born (Star, star)
My left wrist like a damn storm (Storm)
My life a lil' fun (Fun)
Ain't no one of my hoes boring (Boring)
Got Chanel by the ton (Chanel by the ton)
More Sheneneh than Martin Lawrence (Sheneneh)
Skinny jeans with a gun (Jeans with a gun)
Play with me, it's a whole war (Whole war)
I ain't finished or done (Finished or done)
We got some, but we come to get more (We come to get more)

Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey
Designer head to toe (Yeah)
I sip to the head and float (Yeah)
I already bagged the pole (Yeah)
You niggas too scared to go (Yeah)
Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey
I clean it like hands and soap (Hands and soap)
Get a mink, let it drag on the floor (Drag on the floor)
It's a nine in the bag that I tote (Bag that I tote)
Workin' hard, we ain't havin' no hope (Go)

Hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey


Send "One Call" Ringtone to your Cell


0 / 56 / short-url: http://lyricsg.com/373059/30f / pop 0 / exp 13.2
Gunna One Call lyrics


You might also like ...

YouTube: Gunna
Click below to play on page!
Loading...


More from Gunna lyrics:
... More Gunna lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
fearful
 
attracted
 
happy
 
derailed
 
bored
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Gunna ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Gunna
- [wiki] Gunna One Call
- Pictures: Gunna
- YouTube: One Call
- last.fm: One Call
- Rhapsody: One Call


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does One Call mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously
-Frogg No. 1 by The Brothers Four
-Cantaloop (Flip Fantasia) by Us3

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.