Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

.223
by GUNNA

Send ".223" Ringtone to your Cell

lyrics to .223 / Gunna

100 miles per hour

[Gunna]
I got flawless baguettes the size of the charm
Expensive designer, ain't ever been worn
Receivin' these prices they say light of dawn
Scott del white cover half of my arm
Niggas ain't rockin that shit that we on
Your bitch come and see me like 5 in the morning
We carry these .223's like we the army
Haa, you niggas broke, don't think life is important
Handin out weed, selling out like the Jordans
Cashing out numerous thousand important
You gon' swallow this cum fore you have an abortion
Auto cost pages we look like the martians
Stating advice can't go out of the margin
Coupe worth too much but I can't even park it

[Lil Uzi Vert]
This is a Bentley bitch, this not a Lexus (skrrt)
You beat me to the club like a domestic
I came to the club and they gave me a section
Hulk on my track and my track I'm matte blacken
Saint Laurent trench coat, Rick Owen my jacket
Pull up I lam it, no I won't crash it
Rock star lifestyle like my name Lenny Kravitz
Cartier diamonds, the frame in my glasses
No,no,no, you can not get these lens crafters
I shook his hand I was smiling and laughing
We killed that nigga, came out like what happened (what happened)
What happened lil nigga, what happened
It's Mr. Geeked Up, I'm never not lacking
I stay with my twin like my name was Shannon
Black in my fish, no pink call it salmon (Yeah!)

[Gunna]
I got flawless baguettes the size of the charm
Expensive designer, ain't ever been worn
Receivin' these prices they say light of dawn
Scott del white cover half of my arm
Niggas ain't rockin that shit that we on
Your bitch come and see me like 5 in the morning
We carry these .223's like we the army
Haa, you niggas broke, don't think life is important
Handin' out weed, selling out like the Jordans
Cashing out numerous thousand important
You gon' swallow this cum fore you have an abortion
Auto cost pages we look like the martians
Stating advice can't go out of the margin
Coupe worth too much but I can't even park it

Pussy cool but the head is retarded
Make one false move, your head is a target (target)
Got the drip and I still ain't reward it
Used to ball marco like I play with the hornets
Ray gbn like my bro DJ Cory
Been walking magic, I turn the world to the stormy (stormy)
These fuck bitches want give me the horje
You hear the horses when we runnin' these Porsche's
Drop the top I feel like I can soar, corgi that paint on my Christian Dior
Coming up really had this shit hard, now that you want cate me shopping desire (desire)
My shawty I wear like a heart, 16 whole rounds in that mini AR Comila some of my dogs caught they R's now y'all gone wanna have me A & R

I got flawless baguettes the size of the charm
Expensive designer, ain't ever been worn
Receivin' these prices they say light of dawn
Scott del white cover half of my arm
Niggas ain't rockin that shit that we on
Your bitch come and see me like 5 in the morning
We carry these .223's like we the army
Haa, you niggas broke, don't think life is important
Handin' out weed, selling out like the Jordans
Cashing out numerous thousand important
You gon' swallow this cum fore you have an abortion
Auto cost pages we look like the martians
Stating advice can't go out of the margin
Coupe worth too much but I can't even park it


Send ".223" Ringtone to your Cell


0 / 11 / short-url: http://lyricsg.com/372812/2d4 / pop 0 / exp 17.6
Gunna .223 lyrics


You might also like ...

YouTube: Gunna
Click below to play on page!
Loading...


More from Gunna lyrics:
... More Gunna lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
happy
 
attracted
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Gunna ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Gunna
- [wiki] Gunna .223
- Pictures: Gunna
- YouTube: .223
- last.fm: .223
- Rhapsody: .223


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does .223 mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.