Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

Only Knew 1 Way
by SAHBABII

Send "Only Knew 1 Way" Ringtone to your Cell

lyrics to Only Knew 1 Way / Sahbabii

We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
Yeah
We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
Yeah
Yeah

We only knew 1 way to get it, get it
We, we, we only
We only knew 1 way
We only knew 1 way
Yeah Yeaah

I want the M's like an MCM
I'm robbing your MCM
Double tapping bitches Instagram
I want the top like a ceiling fan
Life is a test, I'm a Guinea pig
Blue Huncho look like Mega Man
Old money Sega Genesis
Stacking that money and flipping it

We only knew 1 way
To get it
All of these niggas is victims
Pull up with choppas and split them
Pulling that thing like a splinter
My diamonds are water they winter
Bussin your bitch down the middle
On the block we call it swisher
Yeah
If he was up then I'm robbing em
Heard he would tell then I'm poppin him
Fuck that lil nigga I'm crossing him
Catching these plays yeah I'm Moss'n him
Fuck Fuck nigga ain't my partner them
Sprinkle Sprinkle some cheese on top of him
Give em two weeks and they dropping him
Wet his ass up then we mopping him
Gotta understand this shit ain't ever free
About to take a nigga shit that's what it's gone have to be
That's what it's gone have to be

We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way

We only knew 1 way to get it, get it
We, we, we only
We only knew 1 way
We only knew 1 way
Yeah Yeaah

I want the M's like an MCM
I'm robbing your MCM
Double tapping bitches Instagram
I want the top like a ceiling fan
Life is a test, I'm a Guinea pig
Blue Huncho look like Mega Man
Old money Sega Genesis
Stacking that money and flipping it

Pull out that Ruger
I'll pop your medulla
The bigger the bullet the worse I'll do you
Watch out for rats you can't fall in that sewer
I want a belly like Big Gucci Guwop
Fuck a restaurant I ain't taking no orders
Robbing these niggas and fucking they daughters
I want your head like a Motherfucking quarter
Wipe your nose, Wash it off with some water
Pull out the racks and draw down
Pull out that strap he said "calm down"
Now you want to be calm now
Shit it's too late put your palms down
I want to be up
I can't be stuck
Can't sit like no duck
Bitch you gotta give it up
Choppa to his stomach gave a nigga a tummy tuck
Hit his bitch like a Nunchuk
Put them racks in a dump truck
I want money I get it up
Up up up up

We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way
We only knew 1 way

We only knew 1 way to get it, get it
We, we, we only
We only knew 1 way
We only knew 1 way
Yeah Yeaah

I want the M's like an MCM
I'm robbing your MCM
Double tapping bitches Instagram
I want the top like a ceiling fan
Life is a test, I'm a Guinea pig
Blue Huncho look like Mega Man
Old money Sega Genesis
Stacking that money and flipping it


Send "Only Knew 1 Way" Ringtone to your Cell


0 / 33 / short-url: http://lyricsg.com/371912/b99 / pop 0 / exp 7.7
Sahbabii Only Knew 1 Way lyrics


You might also like ...

YouTube: Sahbabii
Click below to play on page!
Loading...


More from Sahbabii lyrics:
... More Sahbabii lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
sad
 
safe
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Sahbabii ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Sahbabii
- [wiki] Sahbabii Only Knew 1 Way
- Pictures: Sahbabii
- YouTube: Only Knew 1 Way
- last.fm: Only Knew 1 Way
- Rhapsody: Only Knew 1 Way


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does Only Knew 1 Way mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously
-Cool by Aloha
-Someone Saved My Life Tonight by Elton John

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.