Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

High Off Gun Powder
by FREDO SANTANA

Send "High Off Gun Powder" Ringtone to your Cell

lyrics to High Off Gun Powder / Fredo Santana

[Kodak Black]
Ayy man, y'all know what the fuck goin' on, man
Sniper gang shit, man big Z's, 26136, man
Savage squad, Glo Ganged up
You dig, you dig?

Staying sober tryna drop albums
But I get high off of gunpowder
All this money keep a nigga calmer
But it ain't nothin' to hit your whole block up
But I ain't tryna go back to the bottom
About the jewelry, I'ma die about 'em
I'm glowed up, put that on my Z
I'm poured up, I'm on promethazine

[Fredo Santana]
I'm poured up, I'm on codeine (lean)
That bitch want me, she gotta do my team (my team)
We ride with 30s with them green beams (green beams)
Kidnap a rapper ass, label gotta pay the fee
I'm super savage, niggas know not to play with me (play with me)
Kick that bitch out, nah, she can't lay with me (fuck that thot)
Niggas switchin' teams, what? Like they K.D
But I'm really in the field like I'm A.B. (what)
Touchdown, hundred pounds up in AZ (let's get it)
It's goin' down, you out of bounds if you want beef (you know it)
Shoot a nigga down, hundred round in my heat (grrrra)
I fuck my bitch and pop some Xannys just to go to sleep (ya dig?)

[Kodak Black]
Staying sober, tryna drop albums
But I get high off of gunpowder
All this money keep a nigga calmer
But it ain't nothin' to hit your whole block up
But I ain't tryna go back to the bottom
About the jewelry, I'ma die about 'em
I'm glowed up, put that on my Z
I'm poured up, I'm on promethazine

[Chief Keef]
The only stretch I'm doin' from a nap
Turn a fuckin' crap to some craps
Bitch give me face, if you gon' do it, do it 'SAP
You say you want codeine, grab a cup and get a tap
Blunt of that 'lato, always kickin' ass, catch a combo
Zoom past faster than a bullet out a gun hole
I ride, patrol out to get me, gotta dodge 'em like a pothole
Told her that I'm on my way to crack her like a taco
My flag with no stand, how I'm mothafuckin' tiltin'
Livin' in the Hills, when you park, turn your wheel in
Do a bitch bad, someone take me to detention
All this fuckin' loud, someone take me to the incense

[Kodak Black]
Staying sober, tryna drop albums
But I get high off of gunpowder
All this money keep a nigga calmer
But it ain't nothin' to hit your whole block up
But I ain't tryna go back to the bottom
About the jewelry, I'ma die about 'em
I'm glowed up, put that on my Z
I'm poured up, I'm on promethazine

Sniper Gang, man, GD, you know how we rockin', man
Whole lot of gang shit, ya dig? Ya dig? Ya dig?


Send "High Off Gun Powder" Ringtone to your Cell


0 / 34 / short-url: http://lyricsg.com/353493/1cb / pop 0 / exp 9.9
Fredo Santana High Off Gun Powder lyrics


You might also like ...

YouTube: Fredo Santana
Click below to play on page!
Loading...


More from Fredo Santana lyrics:
... More Fredo Santana lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
powerless
 
sad
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Fredo Santana ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Fredo Santana
- [wiki] Fredo Santana High Off Gun Powder
- Pictures: Fredo Santana
- YouTube: High Off Gun Powder
- last.fm: High Off Gun Powder
- Rhapsody: High Off Gun Powder


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does High Off Gun Powder mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously
-Mhh Ha Ha Ha by Young Signorino

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.