Lyrics
beefy music search engine [ ADVANCED ]
History | Sign in | Sign up in seconds
omg music + lyrics lol
Artists | Lyrics Search | Comments

Music and Lyrics ...

You'll See
by MERKULES

Send "You'll See" Ringtone to your Cell

lyrics to You'll See / Merkules

I remember I was fallin' in the pieces, crawlin' on my knees
I was arguing with Jesus, I had to make a plan but I had no help
Every time I had a question I would ask myself
Mask in my reflection like I gotta find a purpose
Find a right direction or be qualified as worthless
I'm a master at my craft, I modify my verses
Bolder by my words and then you all try what Merk did
Every single day is another test to pass
All I'm trynna is turn all these checks to cash
Yes, my man, I really need start to see a profit now
Way too many thoughts at once, I had to jot 'em down
Not a clown like these dudes trynna two-step
Who's next? Kill 'em with a rhyme that I moved left
Plus I'm just gettin' started, I'm not done
Problems are like assholes, everybody's got one

They wanna see me at the bottom, doin' no good
So I told give me time, 'ya all see, 'ya all see
I got mah people ridin' with me and we smoke good
Everybodies gettin' high on me, on me
For free
[x2]

And you can dept the drama 'cause I don't need that
Each ounce cost 2.20 for that green crack
All night I'm fightin' stress and anxiety
Never have I ever been the dude that I trynna be
My friends ain't friends 'cause my friends all lie to me
Now I keep a 'lil some stashed on the side of me
Man, I had up to hill with a nonsense
I stay in the lab, pushin' serious content
Pay attention close, start readin' the small print
Burglar with a bully and you beated in the pole pit
And you can see us all comin' in the lunch time
Used to have to follow, now I'm runnin' the front lines
Ask around, we got a team full of loonies
Catch that kinda ass which was seen in the movies
Point blank period, you bleed from the coochie
Shit hits the fen and 'ya all leave like [?]

They wanna see me at the bottom, doin' no good
So I told give me time, 'ya all see, 'ya all see
I got mah people ridin' with me and we smoke good
Everybodies gettin' high on me, on me
For free
[x2]


Send "You'll See" Ringtone to your Cell


1 / 112 / short-url: http://lyricsg.com/352873/665 / pop 0 / exp 6.6
Merkules You'll See lyrics


You might also like ...

YouTube: Merkules
Click below to play on page!
Loading...


More from Merkules lyrics:
... More Merkules lyrics ...
Emotions Analysis
click on an emotion:
attracted
 
free
 
Question of the day

... reply here ...
Artists like Merkules ...
... revise this list ...
Off-site links ...
- [wiki] Merkules
- [wiki] Merkules You'll See
- Pictures: Merkules
- YouTube: You'll See
- last.fm: You'll See
- Rhapsody: You'll See


SONG MEANING / BACKGROUND INFO
What does You'll See mean?

... update background information ...
Spread the word ...
Follow Me On Twitter!
LyricsG: Top Links
-New Releases
-Rising Stars
-Just Added
-Popular Previously
-Selfie Maine Leli Aaj by Dhinchak Pooja
-Wedding Song by Davey Langit

LyricsG: lyrics search.


Lyrics | New Lyrics | Top Artists | Search | Contact | Links | Comments

Requests/inquiries should be sent to the contact address.